Customer Journey Expert

Krijg jij veel energie krijgt van het van initiëren en implementeren van verbeteringen in de bediening van klanten met betalingsproblemen. Je kunt analyse en praktijk met elkaar verbinden en wilt echt iets betekenen voor klanten met (potentiele) betalingsproblemen. Je krijgt energie van het realiseren van concrete proposities en impactvolle resultaten voor de klant.


Reageer nu ▽
Terug naar vacatureoverzicht

Dit ga je doen

In samenwerking met de Data Scientists, Data Analisten, andere Customer Journey Experts en de operatie van Collections ben je continu bezig om op basis van fact-based (klant)inzichten innovatieve proposities en procesverbeteringen te ontwikkelen en te toetsen in de praktijk. Daarnaast zorg je ervoor dat succesvolle proposities en verbeteringen worden geïmplementeerd en geborgd in de operationele processen van Collections. Je focus ligt primair op particuliere klanten met betalingsproblemen. De dienstverlening voor deze kwetsbare klantgroep is volop in beweging. Jij gaat ervoor zorgen dat deze dienstverlening steeds beter gaan aansluiten bij de specifieke wensen en problematiek van deze klantgroep. Door klanten met betalingsproblemen in een zo vroeg mogelijk stadium passende en persoonlijke oplossingen te bieden kan een klant duurzaam herstellen. Je gaat dan ook aan de slag in een nieuwe en ambitieuze omgeving waarin nog volop kansen liggen voor verdere verbetering. Als Customer Journey Expert werk je in een multidisciplinair team (een ‘squad’) aan klantoplossingen. Van idee tot implementatie vanuit één team. Je standplaats is Leeuwarden. Aangezien een deel van de operatie in Amsterdam plaatsvindt ben je bereidt om met enige regelmaat naar Amsterdam af te reizen voor je werkzaamheden.o Je redeneert altijd van een klantbehoefte en de customer journey

  • Je vertaalt kwalitatieve inzichten in relevante en impactvolle proposities en verbeteringen; hierdoor ben je in staat verschillende disciplines binnen Collections met elkaar te verbinden;
  • Je genereert, monitort, presenteert en analyseert relevante klantinzichten, die je vervolgens prioriteert op basis van waarde voor klant en bank;

Dit bieden wij

  • Een contract voor de duur van de opdracht. Deze loopt tot ongeveer 13 december 2019
  • Een prima pensioenregeling én volledige reiskostenvergoeding;
  • Opleidings-en trainingsmogelijkheden met onze eigen Octas Academy;
  • Een gaaf netwerk van leuke collega’s die je regelmatig tegenkomt op onze Octas events;

Dit ben jij

Een enthousiaste professional die energie krijgt van het werken aan concrete en tastbare resultaten. Bij voorkeur beschik je over affiniteit met de specifieke klantgroep die Collections bedient. Je vindt het leuk om dat vanuit een multidisciplinair team te doen en gezamenlijk verantwoordelijkheid te nemen voor het realiseren van de purpose van je squad. Tegelijkertijd vind je het belangrijk dat iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid heeft en neemt en dat je je eigen expertise zelfstandig in kunt zetten voor het eindresultaat. Klantperspectief is je primaire driver. Kortom, je bent zelfstartend en zelfdenkend, je neemt initiatief en opereert zelfstandig maar je hecht even zo zeer aan samenwerking en het gezamenlijk realiseren van de doelstellingen. Je bent gedreven om je eigen expertise continu verder te ontwikkelen en/of te verbreden. Je bent een voorbeeld en stimulator van de nieuwe cultuur (Orange Code) en de nieuwe manier van werken.

  • Je hebt een universitaire opleiding afgerond, bijvoorbeeld in Marketing of Bedrijfskunde.
  • Je bezit een sterk analytisch vermogen en brengt structuur aan in problemen.
  • Verder geven jouw analyses een heldere kijk op verbeterpotentieel en out-of-the-box denken is je niet vreemd.
  • Je hebt affiniteit met de kwetsbare doelgroep van klanten met betalingsproblemen;
  • Je hebt affiniteit met Agile werkvormen en Customer Experience Management technieken;
  • Je hebt affiniteit met het vertalen van klantbediening naar IT oplossingen.

Dit zijn wij

Wil jij jouw expertise inzetten voor een mooie opdracht of baan bij top werkgevers in de financiële sector? Dát kan professioneel, persoonlijk en betrokken, met Octas als sterke connectie. Klanten als ABN AMRO, ING, Rabobank, RVO en Nationale Nederlanden zijn tevreden door onze proactieve werkwijze en kwalitatieve inzet van onze gedetacheerde professionals. Tijdens de opdrachten gaan zelfstandigheid en verantwoordelijkheid hand in hand met persoonlijke ontwikkeling en kwaliteit. Met een persoonlijke coach en de Octas Academy maken we jou elke dag een beetje beter.


Sollicitatieformulier

Je staat op het punt te solliciteren bij Octas, we maken graag kennis met je. Hiervoor hebben wij de onderstaande gegevens van je nodig.

Persoonsgegevens

PDF, DOC, DOCX 8M

Contactgegevens

Prive Werk
Toevoegen