Klanttevredenheidsonderzoek 2016

Bij Octas houden wij continu korte klanttevredenheidsonderzoeken, om onze diensten te verbeteren. Eén keer per jaar sturen wij een grootschalig klanttevredenheidsonderzoek uit naar onze klanten. In dit onderzoek vragen we naar de verwachtingen, resultaten van professionals, de mate van tevredenheid over afdelingen als Relatiemanagement, Recruitment en Fieldmanagement. We hebben transparantie en eerlijkheid hoog in het vaandel staan. Daarom delen we niet alleen onze hoogtepunten met je, maar ook onze verbeterpunten. Geen opsmuk, pure eerlijkheid. Dit is wie wij zijn.
  • De aanwezige kennis van onze relatiemanagers is hoog en relevant;
  • Onze professionals hebben een marktconforme prijsstelling en vervullen de behoefte;
  • De dienstverlening van Octas is het afgelopen jaar verbeterd!
  • Er kunnen betere resultaten behaald worden door het netwerk uit te breiden met meer kandidaten;
  • We investeren in meer accountmanagement in de business. Per behoefte laten we zien waarmee Octas het verschil kan maken;
  • Meer zichtbaarder zijn; daar gaan we voor!

Onze afdelingen

Relatiebeheer

Onze accountmanagers vormen de link tussen opdrachtgever en onze professional.  Ze zorgen voor een persoonlijk contact en bieden graag ondersteuning voor de vele mogelijkheden op het gebied van bancaire detachering. Onze accountmanagers weten wat er speelt in de bankensector, zijn gewend te denken in oplossingen en helpen opdrachtgevers snel aan de juiste plug-and-play banking professional.

Recruitment

Onze recruiters zijn gespecialiseerde recruiters binnen de bancaire sector. Iedere recruiter heeft bij Octas een eigen portefeuille met een eigen opdrachtgever. Onze recruiters zijn enerzijds verantwoordelijk voor de werving van talentvolle banking professionals en anderzijds dragen ze bij aan de sterke connectie die Octas is door middel van relatiebeheer. Ze helpen je bij het vinden van de juiste, passende opdracht en ondersteunen je in het maken van de juiste carrièrekeuzes.

Fieldmanagement

Fieldmanagement is de schakel tussen opdrachtgever en professional. Onze fieldmanagers zijn de steun en toeverlaat voor onze banking professionals. Ze begeleiden en coachen banking professionals, gaan periodiek op bezoek bij de professional en zetten alles in gang om de persoonlijke doelen van de professional te behalen. Daarnaast is Fieldmanagement ook verantwoordelijk voor alle zaken rondom contractzaken en het in gang zetten van de screeningen.


Barry Schellingerhout, Commercieel Manager bij Octas:
“Ik vertel het eerlijke verhaal, niet meer en niet minder. En wat we beloven, doen we ook”.

Door onze diensten te verbeteren, sluiten we beter aan op de wensen van de professional én opdrachtgever. Daarom horen we graag wat jij vindt van Octas.