Missie , visie & strategie

Octas. een sterke connectie

Octas koppelt professionals aan toonaangevende bedrijven in de bancaire sector. Of beter gezegd: verbindt mensen met elkaar. Wij luisteren, in plaats van vertellen. Hebben intensief contact met opdrachtgevers, zodat we snel de juiste kandidaat vinden. Boven alles koesteren wij onze professionals. Zij maken Octas tot wat het is; een sterke connectie in de bancaire wereld.

Koesteren

Mensen zijn ons grootste goed. Daarom pamperen we onze professionals. Met een contract, een goed salaris, pensioen en opleidingsmogelijkheden. Hún toekomst is óns uitgangspunt. Met volledig transparantie in alle afspraken. En we bieden meer, met Octas-activiteiten en events. Fun & play is namelijk minstens zo belangrijk.

Versterken

Octas heeft een hechte band met opdrachtgevers. We zijn sterk in het écht begrijpen van de vraag. Naast werkervaring en competenties kijken wij bijvoorbeeld ook of een professional past binnen de bedrijfscultuur. Zo kunnen wij met onze specialisten daadwerkelijk het team van de opdrachtgever versterken.

Verbinden

Wij verbinden professionals aan opdrachtgevers, dat is onze core business. Octas is daarin een sterke connectie voor iedereen. Professionals profiteren van het uitgebreide netwerk en de hechte relatie met onze klanten. Opdrachtgevers kunnen ervan op aan dat ze de beste kandidaten krijgen. Wie in ons netwerk zit, kan rekenen op complete toewijding. Op alle fronten.

Missie, visie & strategie

Het is onze missie om op een verantwoordelijke wijze een toonaangevende rol te spelen in alle bewegingen in de arbeidsmarkt binnen de financiële sector. In onze strategie zorgen we voor structurele kwantitatieve groei van het aantal onderhanden projecten in ons huidige marktsegment. Daarnaast breiden we onze activiteiten uit in aangrenzende marktsegmenten en verdieping van het functiepallet binnen bestaande relaties.

Onze visie

Binnen de visie van Octas is de mens verantwoordelijk voor eigen ontwikkeling, succes en geluk. Naast deze individuele en zelfstandig te nemen verantwoordelijkheid heeft de mens de behoefte aan deelname in groepen en netwerken. Door gebruik te maken van groepen en netwerken kun je de weg naar ontwikkeling, succes en geluk delen en versnellen.

Wij treden met mensen in contact, laten mensen met elkaar samenwerken en verbinden en vernieuwen bestaande netwerken. Op die manier dragen wij bij aan de ontwikkeling, succes en geluk van het individu en daarmee ook die van de netwerken waar hij of zij deel van uitmaakt. Dát is onze bijdrage aan de wereld.

Onze missie

Het is onze missie om op een verantwoordelijke wijze een toonaangevende rol te spelen in alle bewegingen in de arbeidsmarkt binnen de financiële sector.

In onze strategie zorgen we voor structurele kwantitatieve groei van het aantal onderhanden projecten in ons huidige marktsegment. Daarnaast breiden we onze activiteiten uit in aangrenzende marktsegmenten en verdieping van het functiepallet binnen bestaande relaties. Om hier succesvol in te zijn past de ontwikkeling van onze naamsbekendheid bij opdrachtgevers en op de arbeidsmarkt.

Onze strategie

Om dit te bereiken maken we gebruik van vooruitstrevende technieken, middelen en mogelijkheden. We voeren de strategie vanuit onze kernwaarden: Professioneel, Persoonlijk en Betrokken.

Dit betekent dat we:

  • Op de hoogte zijn van ontwikkelingen;
  • Ons verdiepen in onze stakeholders: de klant, kandidaat en onze professionals;
  • Hierin zijn we maatschappelijk geëngageerd. We doen dit persoonlijk:
  • Op de ontvanger gericht en toegespitst;
  • Creatief en improviserend;
  • Met een eigen stijl.

Wij bevinden ons samen met onze professionals in een branche die continu in ontwikkeling is en waar het belangrijk is om snel op veranderende behoeften te kunnen inspelen. Binnen de financiële sector, is het onze missie om op een verantwoorde wijze een toonaangevende rol te spelen in alle bewegingen op de arbeidsmarkt. Hierbij zetten we onze kernwaarden; Koesteren, Versterken en Verbinden centraal. Met deze kernwaarden dragen wij onze visie uit.

Klanttevredenheids onderzoek

Bij Octas houden wij continu korte klanttevredenheidsonderzoeken, om onze diensten te verbeteren. Eén keer per jaar sturen wij een grootschalig klanttevredenheidsonderzoek uit naar onze klanten. In dit onderzoek vragen we naar de verwachtingen, resultaten van professionals, de mate van tevredenheid over afdelingen als Fieldmanagement, Recruitment en Support en gerelateerd. We hebben transparatie en eerlijkheid hoog in het vaandel staan. Daarom delen we niet alleen onze hoogtepunten met je, maar ook onze verbeterpunten. Geen opsmuk, pure eerlijkheid. Dit is wie wij zijn.
  • De betrokkenheid van Octas in alle afdelingen is groot. We denken actief mee met klanten en komen daarin afspraken na;
  • Op het gebied van service, communicatie en klantvriendelijkheid voor de afdeling Accountmanagement is de meerderheid van de ondervraagden zeer tevreden;
  • Ons team recruitment is op de elementen klantvriendelijkheid, communicatie, betrokkenheid en snelheid van levering met een meerderheid beoordeeld op een tevreden.
  • Eén van de conclusies die we hebben kunnen trekken uit het meest recente Klanttevredenheidsonderzoek, is dat de tijdsinvestering met onze relaties wordt geïntensiveerd;
  • We verbeteren de hoeveelheid contactmomenten die we met onze klanten hebben;
  • De kennis over de klant wordt uitgebreid.
Door onze diensten te verbeteren, sluiten we beter aan op de wensen van de professional én opdrachtgever. Daarom horen we graag wat jij vindt van Octas.